Афіша Тернополян | Зробити стартовою Стрічка новин  RSS Стрічка новин   Реєстрація Вхід
                                     

ГЛЯНЕЦЬ

 
 

The One Desire - новий спокусливий, запаморочливий діамант від Dolce & Gabbana


   Глянець / Парфуми / Dolce & Gabbana:
"Парфумерна вода від Дольче і Габбана The One Desire - спокуслива новинка 2013"

Спокусливий обволікаючий аромат для чуттєвої, впевненої, сексуальної жінки

Духи під назвою The One Desire від культового фешн-дуету Dolce Gabbana - новий жіночий аромат в лінійці легендарної компанії. Концепція нового запаху, за великим рахунком, гармонійно вписується в ідеологію бренду італійського модного будинку - нас знову зустрічає приголомшливий коктейль з шику, гламуру, елегантності та прагнення вийти за рамки існуючих шаблонів.


Чи варто говорити, що парфумери впоралися з поставленим завданням на найвищому рівні. Втім, іншого від D & G і не очікували - перфекціонізму компанії не позичати. Світ отримав саме той парфум, який чекав від Дольче і Габбана - сексуальний, вишуканий, складний, насичений. Отже, знайомтеся: перед нами квінтесенція бажання D & G це духи The One Desire.
.



Презентація аромату і його тріумфальний хід по магазинним вітринах відбулася навесні 2013 року. Розробка аромату велася у співавторстві з брендом Procter & Gamble. Трохи незвичайне рішення, якщо чесно, враховуючи те, що концепції брендів діаметрально протилежні - прихильність сімейного затишку P & G слабо корелює з епатажем і гламуром, атмосферою якою оповитий італійський дует.

Втім, концептуальні відмінності - справа десята. Головне - результат, і тут нам придертися ні до чого - ми отримали дійсно якісний запах, якому вже готують долю бестселера. Аромат став довгоочікуваним продовжувачем серії The One. У цій лінійці вже існують такі запахи, як The One L `eau (2008 року), такж Rose the One (2009 року) і, зрозуміло, оригінальний The One (2006), але саме цього розкішному парфуму уготована доля безкомпромісного хіта.



Композиція духів була віддана на розробку парфумерному гігантові Givaudan - компанії, в якій працюють кращі «композитори» і самі затребувані «носи» світу. Перед майстрами стояло досить складне завдання - необхідно було створити запах, в якому повинні гармоніювати консервативність і нонконформізм, порочність і неприступність, елегантність і несамовитість. Схильність до подібного роду контрастам давно стала візитною карткою будинку Dolce & Gabbana. Ймовірно, саме за це ми і любимо цих, трохи божевільних, італійців.

Обличчям промо-кампанії стала неповторна актриса Скарлетт Йоханссон, що постала перед нами в образі сексуальної спокусниці. Маркетинговий відділ бренду гідний найвищої похвали - Скарлетт має просто дивовижну здатність до перевтілення, завдяки чому, реклама дуже точно передає ідею аромату. За чудове візуальне оформлення постерів і зйомку неймовірно стильного промо-ролика варто подякувати популярному фешн-фотографу Террі Річардсону (Terry Richardson). При створенні рекламних знімків, автор використовував свій фірмовий прийом - зйомку найпростішою цифровою «мильницею» з фронтальним освітленням вбудованим спалахом. Саме це поєднання абсолютної простоти і тонко підкресленої характерної сексуальності змушує нас повірити рекламі і по-справжньому захотіти купить парфюмерию.

Ольфакторну піраміду нового парфуму відкриває чарівна композиція з бергамота, мандарина, лічі та конвалії. У серці аромату звучать ноти туберози, а спокусливий код насичений оркестром ванілі, карамелі, амбри і сандалового дерева. Приголомшлива гармонія інгредієнтів закохує в аромат з перших секунд - перед нами справжній аромат бажання, не переходячий, при цьому, за межу вульгарності.



Флакон парфуму хочеться тримати в руках, доторкатися до кожної його грані, тонути в його розкішному поєднанні чорного і золотого - настільки бездоганний дизайн гідний найвищої оцінки. До речі, судячи з усього, автори теж не приховують своєї гордості таким прекрасним екстер'єром - рекламний ролик показує нам процес його створення натхненним майстром.

Підводячи підсумки, можна сказати, що Desire - це важка артилерія в лінійці The One. Цей аромат важко назвати легким або універсальним. Перед нами «дорослий» парфум, який слід носити або на урочисті події, або на романтичні побачення. Це не тинейджерский дзвінкий запах і не офісна терпка композиція: процес носіння запаху можна порівняти з прослуховуванням вінілової платівки або читанням високої літератури - нечасто, вдумливо, з насолодою.

Новинка пропонується як парфумована вода (Eau de Parfum) і продається у стильних флаконах, об'ємом 30-50-75 мл.





духи, купить парфюмерию? Дольче і Габбана, Скарлет Йохансон


  Додати коментар:

  Головна | Глянець | Афіша | Погода | Куди піти | Куди поїхати | Оголошення | Довідник | Архів фільмів
  Експорт з сайту : Додати свою інформацію
головна сторінка

copyright © afisha.ternopil.ua
Всі права захищені. Передрук матеріалів тільки за наявності гіперпосилання на afisha.ternopil.ua
Реклама на сайті Тел: +38 097 357 29 62 Пошта: redaktor@afisha.ternopil.ua
Дизайн створено за підтримки gorod.dp.ua
Вісник Тернополян